Min ovanliga dag!

Dagen började med att jag och syster Maria åkte tillsammans med Maria och hennes kompis till Marias stall och alla hennes hästar.
Det var riktigt kul att få vara med där och även få rida en liten stund. Det gick faktiskt ganska bra även fast att det var flera år sedan jag red sist. Sjukt kul, vi får hoppas på att det blir fler gånger som jag följer med till stallet!



Har sedan varit i skolan hela eftermiddagen/kvällen, kom hem vid sju tiden. Jag och Maria satt och pluggade i musikhögskolan. Riktigt trevlig byggnad måste jag säga, åh tydligen finns det andra som också verkar gilla detta hus.

Kommentarer
Postat av: Maria

Apselut ska det bli fler tillfällen =D

2010-03-20 @ 09:16:21
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0