På en stol i hallen får jag sitta!

Plugg i Musikhögskolan idag igen. Det tar aldrig slut och det verkar som om ingenting har lust att fastna i huvudet denna gång. Men jag säger bara pepp pepp!



Gick sedan förbi Therese, hon har tydligen vänt upp och ner på hela lägenheten för jag blev stoppad i hallen. Men jag klagar inte, det var nämligen riktigt trevligt att sitta på stolen i hallen. Therese vill nog inte att jag ska släppa min uppfattning om hur fint hon har det hemma, åh det tycker jag är bra och det var faktiskt riktigt mysigt! Vi får sitta i hallen fler gånger! :P



Kommentarer
Postat av: Therése

Hahaha sorry att du fick lov att stanna i hallen och inte ens gå på toaletten, men hade du sett röran här är jag rädd att du inte skulle vilja komma hit igen haha ;)

2010-03-25 @ 20:44:45
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0