Uscha för illamående

Dagens tenta kändes riktigt bra! De flesta av frågorna var precis så som jag trodde att dem skulle vara. Efter tentan åkte jag, Maria, Emelie och Angelica till stan och fikade. Även min lilla Lisa dök upp då på slutet! Sedan gick vi hem till Marias föräldrar och bokade biljetter till London så i augusti drar jag, Agnes, Maria, Emelie och Angelica dit. Plus att Frida och Therese också är där då, åhhhh det kommer att bli så kul!

Sedan var jag med Lisa, bjöd henne på lunch på Rosalis. Men efter ett tag mådde jag helt plötsligt så sjukt illa. Så vi gick ut, jag njöt av kylan medan stackars Lisa nästan frös ihjäl. Uscha, kände mig riktigt taskig men fy alltså jag mår fortfarande illa. Hoppas verkligen att det är en biverkning av Hepatit B sprutan åh inte någon annan skit, för imorgon ska jag åka tåget till Bollnäs. Skönt att få sällskap av Lisa och Per i alla fall.

Fina Lisa i kylan på stortorget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0