Tårarna sprutade!

Ja anledningen till att tårarna sprutade var att jag och Therese skrattade så mycket att vi inte fick någon luft. Alltså helt sjukt!

Kvällen blev allt annat än jag tänkt mig. Har hela dagen bara pluggat och såg verkligen fram emot att träffa Therese en sväng. Trodde aldrig att det skulle bli så här. Tror jag måste berätta allt i punktform:

  • Nr 1. Att jag sprang in till Therese. Varför vet jag inte riktigt men jag greps att en liten panik skulle man kunna säga. Helt i onödan egentligen men om sympatikus vill slå på så gör den det!
  • Nr 2. Att Carloine och Kristina var dom som fick minst röster i dagens avsnitt av Jakten på Julia. Vilket gjorde att min absoluta favorit i hela programmet Caroline åkte ut. Katastrof!
  • Nr 3. Att jag och Therese kastar oss bak i soffan med med ett galet skrik och med min tröja framför ögonen för att slippa se de sjukt äckliga/läskiga tv-programmet. Uscha! Men Frida fick ett gott skratt på telefonen i alla fall.
  • Nr 4. Ja det som jag nämnde tidigare. Att jag och Therese skrattade så mycket att tårarna sprutade och vi fick slut på luft. Jag säger bara Sommarkrysset hade ett sjukt kul klipp i slutet av programmet.

Kommentarer
Postat av: Therése

hahaha tårarna rann verkligen!!! ja det var det bästa på länge :D

2010-05-15 @ 23:37:04
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha :D gud vad härligt kan verkligen se det framför mig.

2010-05-16 @ 11:24:27
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0