Du skulle knappt känna igen mig!

Min dator är verkligen helt knasig... internet fungerade inte på tre dagar sedan helt plötsligt fungerar det på torsdag kväll, idag på morgonen fungerade det inte men någon timme senare var det igång igen... Än så länge håller det i sig (peppar peppar ta i trä!).

Idag min "lediga" dag var jag först ner till Uni och arbetade lite med Lisa innan jag och Maria åkte ner till stan. Det var riktigt mysigt med fika på Espresso house och sedan lite (onödigt?!) shoppande!

Rubriken är bara en kommentar på mina arbetskläder och då en liten pik till Tessi. Jag är nämligen vitklädd, eller ja tröjan är ljusblå... men dagen till ära har jag varit svartklädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0