Ny månad!

November redan?! Ja det är ju helt galet men nu är vi faktiskt redan inne i årets näst sista månad. Tiden verkligen rusar fram.

Idag var första dagen på våran 7 veckors praktik. Men vi mjukstartade med en massa info hela dagen, i morgon däremot är det på riktigt. Jag har nu fått skåpsnyckel och passerkort så jag kan byta om och komma in där jag ska. Gäller att hålla ordning på alla saker nu! Wee, är riktigt pepp inför morgon dagen!

Har även hunnit med ett träningspass idag, dock fick jag träna själv... eller ja kanske inte själv men utan någon av mina vänner som sällskap då!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh vad du är duktig som gick och tränade själv! men imorn kör vi tillsammans! :) vill höra om praktiken också! vi tar det imorn, krams!

2010-11-01 @ 22:06:39
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0