Min semester!

Jag har ju inte berättat för er om min lilla semester. Jag lyckades ju faktiskt få en vecka ledigt!

Började veckan med att åka upp till Borlänge för att hälsa på Frida och Therése!



Det blev allt ifrån ett besök på Peace and love café, en tur med båten, bad, SYTYCD, massa snack och en sväng på kupolen!

   

Efter den helgen åkte jag vidare upp till Bollnäs. Där hann jag bland annat med att:

Fika med Helena


Det var en riktigt kladdig, kladdkaka!




Jag träffade även Lisa, hon lyckade få en sjukt stor glass!


Jag busade med Selma


Såg Albin göra en Eric Saade konsert!


Myste med syskon och mamma i trolldalen


Fikade självklart på bageriet
   

Det var verkligen en toppen vecka! Jag tog det bara lugnt och njöt av att få lagad mat varje dag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Myyys!! :D Snart ses viiiii! <3

2011-08-21 @ 00:47:29
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0