Feeling lucky today

Dagen började ner på universitetet.
Vi i serum sektionen arrangerade idag en föreläsning i mindfulness. Det var väldigt lyckat! Föreläsaren var riktigt bra, det kom en hel del folk och de verkade riktigt nöjda!



Har även haft en hel del tur idag. Växlade in en trisslott och på den nya vann jag igen! När jag kom hem möttes jag av nästa roliga överraskning! Vann nämligen en biobiljett från vårdförbundet när de var på campusmässan den 1 februari. Wee! Så nu kan jag gå på bio igen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Vad roligt :D



Jag fick mitt anställningsavtal med posten idag.



I sommar ska vi jobba och åka och bada efteråt - i Nerikes Kil!

2011-02-11 @ 20:08:51
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0