Hemma igen!

Ja helgen har gått fort och nu är jag hemma efter en helg i Stockholm!
Hälsade på Maria (hon fyller ju år i morgon) och så var även mamma och Robin där. Det var i alla fall hur mysigt som helst att träffa varandra lite. Igår gick jag och Maria på stan innan vi åkte hem till Ulla. Där åt vi mat och tittade på melodifestivalen.

Sov i samma rum som Ulla, vaknade mitt i natten av att hon snarkade på ett väldigt annorlunda sätt. Det var så illa att jag nästan tänkte byta rum och lägga mig i korridoren. Men precis då slutade hon och jag lyckades somna om.

Idag har vi bland annat ätit himmelsk chockladmousse och sedan tagit tåget till våra egna hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0