Spontan sleepover?!

Hade värsta mardrömsdagen igår... verkligen helt sjukt!
Jag trodde (eller ja för en stund hade jag ju faktiskt det) att jag hade tappat bort mina nycklar vilket slutade med att jag fick sova över hos Frida, alltså vi bor grannar och det är helt ärligt max 10 meter mellan våra lägenheter! Helt sjuk i alla fall, där ligger jag och försöker sova lite halv orolig sådär. Då kl 4 på natten får jag en uppenbaraelse.... jag vet vart nycklarna är och strax efter kl 7 på morgonen så har jag dem i mina händer igen!

Åkte idag ner till stan med Therése och Frida. Frida lämnade oss dock för en resa till Borlänge efter ca 45 min. Jag och Tessi stannade kvar, shoppade lite och sedan fastnade vi i några timmar på Bara Vara.


Kommentarer
Postat av: angie

aah, vilken mysig bild =)

2011-02-05 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0