Go nuts!

Helgen har varit riktigt härlig. I fredags kväll var vi London brudarna på bio, såg sista filmen om Harry Potter. Den var riktigt bra! Igår efter jobbet åkte jag hem till Tessi där även Frida och Angelica var. Vi åt middag tillsammans, kollade in roliga youtube-klipp och ett glee avsnitt!

Idag har jag klickat hem lite för många varor från cdon, jag säger som Frida sa en gång: "Ju mer man köper desto fler erbjudanden får man ta del av och då köper man dem också".

Åhh just ja, för er som inte vet så har jag under denna vecka även lyckats köpa en bil! GALET! Jag har nu en helt egen bil!


Min lilla pärla a.k.a "The Warbler" 

Kommentarer
Postat av: Frida

CDON är farligt:P sytycd går på fredagar 19,15 o lördagar 20.00 så är reprisen på söndag:P

2011-07-19 @ 17:22:25
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0