Apropå dåliga vanor

Ja det är riktigt hemskt men jag har tydligen börjat med en riktigt dålig vana. Igår på Espresso house hände det för andra gången. Jag lyckades på något sätt glömma mitt visa kort i kortterminalen. Efter plugg/fika stunden gick vi därifrån och vidare mot Åhléns.  Det var inte förens när jag skulle handla där som jag upptäckte att mitt kort var borta. PANIK!!! Alltså fatta hur det känns när man upptäcker att ens kort är borta… Emelie som hade cykel, skyndade sig iväg till fiket för att se om kortet var där, vilket det var. Som tur var! Åhhhh vilken lättnad.

Men visst är det galet?! Andra gången jag gör detta, det får verkligen inte hända igen.


Kommentarer
Postat av: Frida

AAAAh, uscha vad jobbigt! Jag skulle dö om jag upptäckte att kortet var borta!

2011-06-08 @ 09:44:29
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/
Postat av: Therése

Sv: Hittar allt på tumblr ;) Men passa dej, det är sjukt lätt att bli fast där!

Och ps, håll hårt i kortet - jag får hjärtklappning av blotta tanken! :O

2011-06-13 @ 15:04:00
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0