1 Maj

Hela veckan som gått har jag pluggat. Tentan kändes riktigt bra ända tills att jag gick ut och kom på att jag missuppfattat en fråga helt och hållet. Sjukt irriterande, riktigt dumt gjort!

I fredags var jag och Frida hem till Threrése! Vi tittade på glee och åt mat tillsammans, riktigt mysigt! Åh sedan igår var jag först med SERUM och hjälpte till på förfesten på campus. Lite halv dåligt väder gjorde att det inte var så mycket folk ute. Efter det bestämde vi oss för att åka hem till Maria och kolla på film. Det blev en riktigt bra kväll och vi såg tom. fyrverkerier.

Idag har jag bara försökt ta det lugt och samla mig inför den nya kursen som börjar i morgon. Ser ut som att vi kommer ha ett ganska bra schema men jag antar att det blir mycket mer att göra än det ser ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0