Helgen!

Försökte blogga igår men det funkade inte alls, därför skriver jag om helgen som gått idag!

Sov lite för länge i fredags efter att jag hade jobbat natt. Lyckades nämligen glömma bort att knäppa på väckarklockan... oj då! Men jag kunde somna på kvällen i alla fall.

På lördagen följde jag med Maria och hennes häst på genrep inför treårstestet som är om två veckor. Det var riktigt kul och mysigt att få vara med i stallet ett tag! På kvällen åkte vi (gänget - Frida) hem till Emelie där vi beställde hem mat och kollade på filmer. Det var riktigt trevligt trots att jag och Tessi skrek en hel del under den andra filmen.

Söndagen tillbringades med att tvätta, handla en massa med Frida, kolla på A Very Potter Musical (kände att det var på tiden) och träna zumba!

En toppen helg helt enkelt!


Idag började jag dagen med den första av tre föreläsningar i statistik denna vecka. Tur att man läst massa matte innan så man förstår utan problem vad hon menar. Ska även cykla ner till skolan igen lite senare för att träna med Emelie.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ooooh a very potter musical:D

2011-05-10 @ 16:04:29
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0