Senaste dagarna!

Har jag varit riktigt trött och slö... men trots det har jag gjort en hel del. För det första har jag och Maria arbetet med projektplanen inför C-uppsatsen (hur sjukt är inte det?!). Idag gick det faktiskt riktigt bra och vi har kommit en bra bit på vägen.

På tisdagens FUM (sista för denna terminen) var det val till olika studentrepresentantplatser. Jag och Frida lyckades då bli invalda till "Fakultetsnämnden för Medicin och Hälsa".

Igår var det sedan dags för Örebro studentkårs årshögtid för kåraktiva. Vi blev bjudna på trerättersmiddag på Frimis festvåning. Förrätten var riktigt god och satte en lite för hög ribba inför resten av menyn. Kvällen var i alla fall riktigt trevlig och rolig!

       
       

I morgon ska jag gå på dansföreställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0