Enhörningens hemlighet

Även om hösten har visat sin sämsta sida den sista tiden och man knappt fått någon syn på solen har den här helgen var riktigt efterlängtad. Tenta i fredags och ny kursstart på måndag vilket betyder att jag inte har haft något skolarbete eller plugg denna helg, utan jag har varit helt ledig!

Igår var jag, Frida, Therése och Angelica ner till stan. Vi åt god middag och sedan blev det ett besök på biografen. Precis sådant där vardagslyx som vi brukar göra lite då och då. Det var ett tag sedan sist så det var riktigt trevlig!


Tessi och Angelica


Frida och jag

På bion såg vi Tintin (skulle egentligen ha sett Footloose, men tydligen tycker inte Örebro att man behöver visa den nu?!). Men filmen vi såg var som tur var väldigt bra och jag måste bara säga att den är riktigt bra gjort. Men jag har fortfarande lite halvsvårt för 3D, jag förstår inte varför jag sitter och blinkar hela tiden?!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh helgen var perfekt!! <3

2011-11-08 @ 21:20:46
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0