Fakultetsnämnden

Vilken dag det har varit. Jag är invald som studentrepresentant i fakultetsnämnden för medicin och hälsa. Det är en ganska stor grej om man säger så. Dagen började med att vi fick smörgås, kaffe/te och två fina fruktkorgar stod på bordet. Efter ungefär halva mötet var det dags för lunch och vi var då välkomna ner till fakultetsklubben. Där bjöds vi på otroligt god mat (kunde välja mellan flera rätter), sallad och fika (det fanns flera olika bakelser!). Hur sjukt är inte det?!

Men det slutar inte där... nej, utan jag fick också veta idag att vi är arvoderade! Helt galet!

Åhh allt började med att jag sa till Frida under den första månaden i skolan: Vi ska engagera oss och gå på sektionsmöterna!



Jag undrar var allt kommer att sluta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0