Fastfrusen cykel

Har haft en super mysig helg med finfrämmande i form av Frida och Tessi. I fredags blev det massa snack te drickande och film mitt i natten. Lördagen spenderade vi nere på stan. Först fika på favofiket Bara Vara innan vi shoppade lite julklappar och andra små saker. Mötte sedan upp resten av tejerna för middag på Hellas innan vi gick på bio. Vi såg Breaking dawn part 2. Den var riktigt bra och inte alls som man hade väntat sig.
 
       
 
Igår, första advent, var det dags för min årliga adventsfika. Vi drack glögg och åt massa julgodis. Helt galet att det redan är december, känns ibland som om att man knappt hinner med.
 
 
Älskar att vi nu äntligen har fått lite snö och sol, dock har mitt cykellås frusit fast. Det lyckades jag i alla fall fixa idag efter ca 20 minuter och massa låsolja.

Kommentarer
Postat av: Therése

Tack för i helgen <3 !

2012-12-03 @ 22:04:22
URL: http://littleworldofmine.blogg.se
Postat av: Frida

Tack för en underbar helg!

2012-12-04 @ 10:22:42
URL: http://myowncupoftea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0