Försöker vända på dygnet

Igår kväll hade jag bestämt mig för att försöka vara vaken så långe som möjligt. Gick kanske inte toppen eftersom jag var dötrött redan kl 02.00. Tvingade i alla fall mig själv att sova/ligga kvar i sängen till kl. 12.00 idag, det gjorde att jag inte åt frukost förrens vid 14-tiden. Därefter åkte jag till Marieberg med E och shoppade lite julklappar. Väl hemma igen lagade jag lunch(?!) vid sju. Om du undar vad jag håller på med kan jag meddela att jag om drygt en timme ska iväg till sjukhuset för att jobba natt. De som känner mig vet att jag inte direkt är någon nattmänniska, men jag ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det går bra =)

2012-12-04 @ 21:36:49
URL: http://mitrolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0