Finbesök!

Igår kväll kom Helena hem till mig. Det var riktigt trevligt att hon bestämde sig för att åka över Örebro hem så att vi kunde ses. Det är ju inte så ofta vi hinner göra det när vi bor på olika ställen i landet, det bästa är att man trots det kan vara så bra vänner!

Idag har jag, Frida, Therése och Angelica varit till Marieberg. Vågar nästan inte gå in nordeas hemsida och kolla mitt saldo. Det har gått lite väl mycket pengar de senaste dagarna. Hämtade min bil på verkstaden igår och idag hittade jag två fina klänningar och en skinnjacka som jag bara inte kunde låta bli...



Snart dags för mello-mys!


Kommentarer
Postat av: Maria

Underbar bild - texten är sann! Klart du ska unna dig, det är då man njuter av livet :D

2012-02-18 @ 22:46:28
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0