Heter du Hultgren i efternamn?

Har haft fullt upp hela veckan. Största delen av tiden har gått till uppsatsen men jag har också hunnit med att jobba! Idag blev vi i alla fall klar med vår resultatsdel så nu har vi skickat in det till handledningen som är på måndag. Men innan dess ska jag och Maria unna oss en liten resa och inte till vilket ställe som helt... Nej, utan i morgon åker vi till fina Hälsingland!

Idag passade jag även på att träffa Frida och Therése som jag knappt sett på hela veckan. Vi lyxade till och med till det med middag på stan, ibland får man ta och göra så!

                     


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är sådär pre-lappsjuk just nu ;-)

2012-02-09 @ 23:28:12
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Rum 19

Måste få tacka för en bra vård i tisdags :) Du kommer bli en kanon sjuksköterska!



2012-02-10 @ 12:39:35
Postat av: Frida

Hoppas ni får det härligt uppe i Bollnäs!

2012-02-10 @ 13:08:43
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0