Jag lever länge på första serien!

Nu ikväll var jag, Malin och Maria på discobowling! Det var meningen att Marie-Louise också skulle vara med men hon satt fast på ett tåg någonstans i Sverige! Det var i alla fall riktigt kul och vi har lovat varandra att vi måste åka iväg fler gånger! 

                  

Malin kammade hem den totala vinsten (GRATTIS!), men jag vann i alla fall första serien(!). Riktigt kul var att vi alla tre varvade strike med att få klotet (bollen?!) ner i rännan.

"Jaha man ska ta ner de där pinnarna i slutet?! Jag trode man skulle akta sig för dem!"


Kommentarer
Postat av: Maria

Kasta bollen på flaskorna Elin!

2012-02-26 @ 20:58:12
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0