Mat och fika hela helgen!

Spenderade helgen i underbara Hälsingland! Jag och Maria åkte upp i fredags och åkte tillbaka till Örebro idag. Det var som att vi åkte till vintern, det var snö överallt och till och med packad snö på vägen. Vi hade det riktigt trevlig hos båda mina familjer! På lördagen åkte vi ner till stan, fikade på NK och jag shoppade 3 par skor på rean, jag lyckas alltid handla något på rea i Bollnäs!


      

Lördagskvällen spenderades framför melodifestivalen och båda mina favoriter för kvällen gick till final, weeee!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också handla på rea i Bollnäs!!

2012-02-12 @ 23:44:29
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0