Hemma på min gata i stan...

...är det bara jag som har en mikrovågsugn, eller?!
Idag var det nästan så i alla fall. Först kom Maria över till mig, för vi skulle förbereda lite mer till torsdagens seminarium. Hon började sitt besök med att värma sin mat hos mig (för att spara tid och slippa äta hemma). När vi sen precis börjat arbeta kommer Frida och knackar på min dörr, även hon har med sig en matlåda. Mycket trevligt med "oväntat" besök måste jag säga. Det är verkligen positivt att bo nära sina vänner!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det kändes verkligen som om du bodde i ett pentry på skolan typ, där alla kommer och värmer mat :D

2012-01-10 @ 22:31:30
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0