Tre och en halv timme!

Tänkte göra en lite uppdatering till er över den senaste tiden. Julen spenderade jag uppe i fina Hälsingland. Där pågick julafton i 3 dagar(!), var ganska slut på annandagen kan man säga.

     


Julafton i Växbo


Jag & Selma på Juldagen

Passade även på att träffa mina fina vänner!


En dag med Helena...


...och en dag med Lisa!

Robin lärde sig massa olika coola breakdance poser:

Visst är han duktig?!

Firade in det nya året i Örebro hemma hos Emelie, vi var 8 tjejer och en kille!

    


Malin, Therése, Marie-Louise & Maria

    


Frida, jag, Angelica & Emelie

En riktigt bra sista tid på året måste jag säga, nu hoppas jag på en minst lika bra fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0