Nu händer det grejer!

Var uppe i Hälsingland förra helgen. Var på 100 års kalas, hälsade på nära och kära samt passade på att köpa lite saker till min nya lägenhet. Hitta en fin klocka och en soffa! Skönt att jag nu redan har betalat det dyraste.
 
   
 
 
             
 
Igår hade jag och Maria en riktigt mysig dag. Började med lunch på stan och sedan en glass och lite sol vid slottet. Därefter fortsatte vi vår tur mot Marieberg med ett besök på Ikea och Chilli, det finns ju så mycket saker vi bara går och längtar efter att få köpa och inreda våra lägenheter med. Måste bara flytta in först så man vet vad man kan hitta på.
 
Har nu även jobb fram tills sista januari, skulle inte kunna bli en mycket gladare tjej just nu. Eller jo, om cykelverkstaden hade varit öppen igår hade dagen varit fulländad, men jag klarar mig ett tag till utan den och jag är hellre utan cykel än utan jobb!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åhh vad fin bild på dej vid vattnet :D

2012-07-21 @ 23:07:54
URL: http://littleworldofmine.blogg.se
Postat av: Frida

Åh Grattis mina allra finaste underbaraste vän :D

2012-07-23 @ 11:58:16
URL: http://myowncupoftea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0