Engagemangsknuten är nu knuten

Idag var jag på min sista engagemangs grej vad det gäller hela Örebro studentkår. Var nämlingen på fakultetsmöte. Känns både skönt och lite vemodigt att inte få representera studenterna något mer för den här gången. Vet ju aldrig när/om jag kommer plugga igen och verkligen inte om jag i så fall kommer var lika engagerad som jag varit under dessa år på universitetet. Känns i alla fall bra att avsluta på topp med lunch på fakultetsklubben! :)

Var även ner en sväng på stan med Frida när hon ändå var i stan. Vet dock inte varför vi båda var så sjukt trötta i slutet av dagen...

        

Kommentarer
Postat av: Therése

Finigar! :) Saknar er/oss/örebro så himla mycket :( <3 !!

2012-06-12 @ 21:04:14
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/
Postat av: Frida

Stört vad trötta vi blev! Tack för en oförglömlig dag!

2012-06-13 @ 22:05:47
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/
Postat av: maria (syster) eller kan jag skriva så nu.. maria är väl också syster men iaf

Men vad underbart SÖT du är!!!

2012-06-15 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0