Fika x 2

Jobbet är i full gång och på min namnskylt står det nu sjuksköterska. Känns lite overkligt och konstigt att presentera sig som sjuksköterska när jag svarar i telefonen, eller när jag kan öppna ett dokument i KP utan att behöva ange en som ska kontrasignera daganteckningen jag precis skrivit. Tror nog att det kommer ta ett litet tag innan allt det sjunker in.

Idag efter jobbet träffade jag Frida på stan. Vi unnade oss både middag + efterrätt men på två olika fik. Riktigt trevligt och mysigt måste jag säga att det var. Kommer bli tomt här i Örebro utan båda Tessi och Frida!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en underbar eftermiddag!

2012-06-05 @ 22:13:29
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0