Bastu?!

Har haft en super trevlig stund med Frida och Therése. Vi var såklart på Bara Vara och hamnade (som vanligt?) precis bredvid ett par turteduvor på date. Vet inte hur vi lyckas, men det är inte första gången om man säger så. Denna gång verkar det i alla fall som om båda fattat ett tycke för varandra. Inte som sist då kille flyttade sig närmare och närmare medan tjejen flyttade sig åt andra hållet, ooops! Vi blev tillslut tvungna (pga. samtalsämnet?) att byta plats och sätta oss i ett ensamt hörn. Även om jag kanske främst tyckte att vi kunde byta plats för deras skull.

                                 

Bor förövrigt  i en bastu just nu. Tror att Öbo har stängt av ventilationen eller något för det är galet varmt. Tror tom. att jag är tvungen att sova med fönstret på glänt (i MARS!).


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jag har haft fönstret i vardagsrummet öppet sen i februari ;-)

2012-03-07 @ 21:52:49
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha jag dööör bilden är helt klockren!

2012-03-08 @ 08:37:15
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0