Lördag i London

Klev upp mitt i natten och började resan till London i lördags. Bilen startade och funkade fint hela vägen till Skavsta utan problem och flygresan gick riktigt bra!

     

Väl framme i Stansted passade vi på att äta lite frukost innan bussresan in till stan.

     

Vårt hostel var hur fint som helst. Samma kvalitet som de förra vi bodde på plus bätte och trevligar personal! Jag och Therése lyckade även få det enda rummet med balkong!

            

På eftermiddagen var jag och Therése på matiné föreställning. Såg Shrek musikalen som var helt galet rolig. Kändes som om vi satt på ett stort barnkalas!

     

På kvällen satt vi nere i köket och kollade på finalen i Melodifestivalen via Mickes lilla dator och ett halvdåligt Wifi. Men kul att vi ändå kunde se finalen och glada blev vi när Loreen kammade hem vinsten!



Somnade helt utslagna och sov som stockar hela natten!

Kommentarer
Postat av: syster mian ;)

min sota syster! vad fin du ar ;)

2012-03-16 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0