Måndag i London

Även måndagen började med frukost på Starbucks. Denna dag lämnade vi Micke "hemma" då han hade föreläsningar (via nätet).

         

Även fast jag bokstaverad mitt namn klart och tydligt gick det inte så bra att förstå:


Turist Elin tvingade de övriga att posera vid Piccadilly Circus


Knäppte hur många bilder som helst och tänkte att någon måste ju bli bra i alla fall!

   

Vandrade runt så mycket på stan att mina och Emelies fötter gav upp. Här inne på Forever 21 vilade vi lite medan vi Tessi kollade runt!


Men sen kände vi alla tre att vi behövde lite vila och vad passade inte bättre då om inte en kaffe på Starbucks?

       

Jag provade (hör och häpna) tom. en ny sort som var jätte god!


Shopping på Oxford street


På kvällen var det återigen dags för musikal! Emelie och Micke såg We will rock you medan jag och Therése gick på Les Misérables. 

        

          



Musikalen var helt fantastisk! Jag och Tessi blandade tårarna med att drömma oss bort med Marius!

Kommentarer
Postat av: syster

mysigt ni verkar ha :) men vilken ny sort kaffe provade du?!?!

2012-03-19 @ 03:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0