Tisdag i ingenmansland

Resan hem till Sverigen började tidigt på tisdagsmorgonen efter knappt 4 timmars sömn. Åkte taxi till Baker street i galen hastighet. Var framme på minde än halva tiden mot vad det egentligen skulle gå.

Väl framme på Stansted åt vi lite frukost. Denna gång valde jag att byta namn. Mitt andra funkar nämligen bättre utomlands!



Flyget hem var lite skakigar än på vägen dit men det brydde vi oss inte om då vi nästan sov hela vägen. Det kännes mer som att vi vaggades till sömns...

   

Lite halvtrötta men glada över resan landade vi tillslut på Skavsta flygplats



Har nu varit i London tre år i rad och varit på två musikaler varenda gång. Tror ni jag är nöjd nu? Nej, jag vill se ännu mer!


Kommentarer
Postat av: pappa

såååå mysig flygbild...fina andra bilder. Kram!!!!

2012-03-27 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0