Utnyttja ett eventuellt grupptryck

Morgonen började med ombytta roller. Jag hade precis vaknat när Maria knackade på min dörr. Jag gick omkring utan kläder, men det var inte jag som försovit mig utan Maria som tagit fel på schemat och därför var en timme för tidig. Hon hade själv börjat fundera på varför jag aldrig dök upp. Hehe lite halvgalen start på dagen. Hade sedan föreläsning i Teamarbete då vi bland annat fick lära oss att man i vissa tillfällen kan använda sig av ett grupptryck. Men jag lyssnade även på detta samtal:

Marie-Louise: "den där personligheten är precis som jag"
Maria: "ASPERGERS!"
Malin: "det heter faktiskt högfungerande autism!"
Maria: "det känns som om jag har touretts..."

Dagen avslutades med en intressant diskussion med Vårdförbundet som bjöd på en liten lunchföreläsning. Nu ikväll ska jag iväg och dansa. Lite tråkigt att varken Frida (som är i Oxford) eller Therése (som knappt fått någon sömn) följer med... utan jag får gå dit själv. Men vad gör man inte för något man älskar?!


Kommentarer
Postat av: Therése

Sorry att jag inte följde med, behövde verkligen vila.. Kram på dej!

2012-03-27 @ 23:14:57
URL: http://littleworldofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0