Vi tog första bästa... "ungefär"

Har jobbat både fredag och lördag, därav min frånvaro. Men, men... i torsdag efter att jag Frida och Tessi hade lite quality time på stan pratade jag med Lisa på telefonen. Var ett tag sen sist och vi hade en hel del att prata om. Lisa är väldigt bra för hon ger mig alltid fina råd och ibland har hon även en hel del roliga teorier om varför saker och ting sker. Eller vad sägs om den senaste: att jag kanske är Jesus? Kanske lite väl, va?! Men ibland börjar man verkligen undra vad som är problemet.

Igår var det andra chansen i Melodifestivalen så då åkte jag, Therése och Maria hem till Emelie. Åt fruktsallad (+ godis) hade egentligen tänkt vara lite nyttiga men det blev inte riktigt så... men det var inte det värsta med kvällen utan vad hände egentligen? Vad hände med Dynazty (röstade flera gånger), Sean banan och Youngblood?? Det verkar inte som att man har så mycket att säga till om... nästan bra att jag åker till London nästa lördag då finalen är!

Idag har jag hunnit med att städa lite, håller även på med tvätten och om ett tag blir det lite söndagsplugg med Maria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0