Chess - är det, det där spelet?!

Har spenderat en helg i huvudstaden men fina vänner och varit på Peter Jöbacks fantastiska show "I love musicals". Det var helt underbart, hela globen fylld med musikalfantaster, eller ja nästan... fick ju förklara det ena och andra för Jasmine som kanske inte direkt hade stenkoll, men en(!) låt hade hon i alla fall hört förut.
 
 
Kan även meddela att Skanstulls vandrarhem är helt perfekt, kanske beror lite på att jag annars bara är van med olika hostel i London, men jag kan nästan lova att jag kommer sova där fler gånger.
 
Borta bra, men hemma bäst, nu har jag laddat upp för en ny jobbvecka!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh musikaler <3

2012-10-22 @ 07:39:57
URL: http://mitrolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0