Myshelg

Har spenderat helgen med Frida och Therése. De kom till mig på lördag och då passade vi på att gå runt lite på stan och fika på Bara Vara. På kvällen lagade vi mat (tacos så klart!) och spelade spel, hur kul som helst. Sedan blev det "slumber party" då jag fick använda Tessi som ett litet substitut då jag nu nästan blivit van vid att inte sova ensam.
 
          
 
 
Avslutade helgen med lunch på Jensens och en kaffe på Espresso house innan de åkte tillbaka upp till Dalarna.
 
Jag och Therése
 
Jag och Frida
 
The Awesome
 

Kommentarer
Postat av: Therése

Tack för i helgen :) Mysigt att ses <3 !

2012-10-11 @ 20:03:29
URL: http://littleworldofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0