Next To Normal

Åkte till Stockholm i fredags, mötte då upp Maria, Patric och mamma. Vi gick på stan och fikade lite innan vi träffade Ulla. Var då iväg och åt god mat innan vi tjejer var på stadsteatern och såg musikalen Next To Normal. En helt fantastisk föreställning helt avskalad från all "showmusikal" som finns. Nu var det bara musik, sång och massa känsla. Hur bra som helst!
 
 
I lördags åkte vi hem till Eva och Erland, släktingar till familjen som jag inte träffat på flera år. Fick även träffa min tremänning och hennes dotter, har inte träffat dottern tidigare så det blev en trevlig förmiddag innan jag körde tillbaka till Örebro.
 
Resten av helgen har jag varit med Erik. Vi har bland annat lärt mig att spela på Xbox (riktigt kul förutom när jag inte kan med kontrollen och bara tittar i backen), slagit in paket i bilen samt gratulerat hans systers man och dotter.
 
Måste nog ändå erkänna att jag ibland är lite för mycket tävlingsmänniska...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0