Now is good

Eller ja det är titeln på den fina film som jag precis sätt. Med mig är situationen inte lika allvarlig som för tjejen i filmen men jag har åter igen åkt på dunderförkylningen. Fattar inte hur det är möjligt, under gårdagens arbetspass blev det bara värre och värre. Måste bara inse att jag nu bör vara hemma och kurera mig ordentligt innan jag jobbar igen. Att gå till Konsum (som ligger alldeles intill)  idag är bland det värsta jag gjort, höll på att vända efter halva vägen, men jag klarade det och nu har jag extra honung att ha i mitt te.
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej syeter Elin! Jag tycker att det är fruktansvärt vilka förutsättningar vårdpersonal har/får. Vill gärna sprida den här länken: http://www.facebook.com/pages/St%C3%B6d-v%C3%A5ra-sjuksk%C3%B6terskor/450622118338423

2013-01-24 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0