Det där med att få timmarna att räcka till

Som ni vet pluggar jag på 100% och jobbar natt på 73%. Det betyder att jag för närvarande inte har något annat liv, utan det är fullt upp hela tiden. Speciellt nu när jag har praktik, då "jobbar" jag i princip 6-7 dagar varje vecka, men jag ska inte klaga. Utan det går faktiskt helt okej, det gäller bara att jag fokuserar på målet jag har. Snart har jag redan gjort halva min utbildning och det går ju faktiskt riktigt fort, men det är klart att jag längtar till sommaren, aldrig förut har det lockat mig så. Längtan efter att få vara ledig och kunna umgås med nära och kära utan tidspress och massa skolarbeten hängandes över mig.
 
I morgon lägger jag ännu en uppgift bakom mig då jag kommer ha redovisning om mitt egenvalda case, kan förövrigt allt man vill (eller inte vill) veta om gastroenterit nu. Vill du veta mer har jag ett helt redovisningsmaterial...
 

 

Kommentarer
Postat av: Calle

Ville bara tacka för en glad och trevlig blogg! Har läst igenom den under ett par dagar på jobbet efter jag hittade den länkad på sjuksköterska.nu

Funderar på att byta bana och din blogg gav lite insikt i hur studierna till ssk går till.

Med vänlig hälsning Calle /Ljusdal

2013-12-06 @ 07:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0