Plugget

Bloggen har blivit lite lidande då dygnets alla timmar knappt räcker till. Har de senaste veckorna haft VFU (praktik) inom skolhälsovården. Har haft min plats på en högstadieskola men har även varit ett par dagar på låg- och mellanstadiet + att jag i morgon ska vara på gymnasiet. Intressant att få se så mycket som möjligt, det skiljer sig ju en hel del att jobba inom skolan jämfört med sjukvården. Kanske inte direkt det jag vill göra men vem vet vad jag vill i framtiden. Har i alla fall känts lyxigt att få äta skolmat om dagarna istället för en matlåda. I morgon gör jag min sista dag så då är även denna praktiken över. Då blir det dags för mig att fokusera på alla arbeten som ska göras, känner att jag tappat inspirationen ett tag men hoppas att jag hittar den snart igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0