Ändrade planer

Har varit lite halvgalet de senaste dagarna och det kommer nog fortsätta att vara lite kaos ett tag. I måndags eftermiddag ringde nämligen Umeå universitet till mig och erbjöd mig en plats på barnsjuksköterskeprogrammet. Jag tackade självklart ja eftersom det var i Umeå jag vill plugga i första hand. Som ni vet började jag ju i Örebro förra vecka. Det som skiljer utbildningarna åt är att den i Örebro går på 50% (alltså en 2:årig utbildning) på plats på universitetet medan den i Umeå är en 100% utbildning på distans.
 
Anledningen till att det är lite rörigt just nu beror på att jag redan missat en vecka i Umeå och att de redan påbörjat basgruppsarbete. Har i alla fall en riktigt trevlig grupp som tog kontakt med mig och gav mig lite uppgifter att arbeta på, vi har tydligen seminarium på tisdag. Både ett arbete och en Power Point presentation ska vara inlämnad och inövad tills dess. Ghaa!
 
Har lite att ta igen som sagt och dagen till ära har inte mitt internet fungerat i lägenheten, typiskt! Jag tog då med mig datorn ner till stan, satte mig på Espresso house med en latte och kopplade upp mig på deras wifi. Lyckades hitta några vetenskapliga artiklar tillslut.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Heja heja!!!

2013-09-12 @ 17:31:04
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0