Artiklar hit och dit

Gick upp strax efter kl. 8 i morse. Därefter har dagen bara innehållit plugg. Började med att ringa en massa samtal för att fixa med mina vfuplatser (praktik) som jag ska vara på under hösten. Tillslut löste sig allt vilket är skönt, eftersom jag ska ut på praktik redan v. 39 hade jag lite panik där ett tag.

Har sedan ägnat en massa tid åt att leta artiklar och information till uppgiften som vi ska redovisa i grupp på tisdag. Nu vid 03-tiden har jag skrivit klart den första, imorgon måste jag vara klar med den andra för vi i min basgrupp ska lämna in till varandra senast på lördag för sammanställning. Jag jobbar ju natt i helgen så jag kommer inte ha tid att sätta mig ner och skriva någonting då. 

Nu blir det läggdags, känns som att det är på tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0