Mys/plugghelg

Har fortsatt mycket plugg. En del av stressen har lagt sig, speciellt nu när jag har löst de flesta jobbpassen under praktiken. Nu gäller det bara att skriva klart mitt neocase, läsa på lite om vaccinationer och BVC-sköterskan så att jag är ordentligt förberedd inför praktiken som börjar på måndag.
 

Igår hade jag en pluggfri dag, var i Hallsberg nästan hela dagen. Kollade först in ett hus, som förövrigt var riktigt fint. Därefter åkte vi hem till Fredriks föräldrar och grattade hans syster som precis fyllt år. Spelade lite spel (Munchkin och Fia med knuff), blev bjuden på massa god mat och avslutade kvällen i soffan framför idol. Vi åkte inte hem förens efter att det var slut.
 
Idag har det till skillnad mot för igår i princip bara blivit plugg, gick lite segt till en början men det flöt på lite bättre efter att jag organiserat upp allt som ska göras under de närmaste veckorna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0