Plugg blandat med lite lyx

När veckans praktik tog slut var det dags att ta tag i det övriga plugget en sväng. Började gårdagen med att åka upp till universitetet. Behövde låna en bok som endast fanns ledig som kursreferens så då fick jag snällt åka dit och plugga på plats. Gick helt okej även fast jag fick sitta i en bokhylla.
 
 
Efter plugget åkte jag ner till stan och mötte upp Fredrik. Han bjöd mig på fika på Bara Vara och sen när vi kom hem lagade han middag och diskade, vilken lyx!
 

Idag har jag återigen varit på universitetet, satt och pluggade ända tills vakten kom och sa att de skulle stänga. Tror nog att jag måste åka tillbaka dit i morgon igen. Annars så har jag idag ätit tacos till middag, Fredrik (som inte äter tacos) var och hjälpte till med båten så då kunde jag passa på att äta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0